بهترين وكيل در غرب تهران

نيازمندي پيامسرا-تاسيس سال 1386

بهترين وكيل در غرب تهران

۴۸ بازديد

وكيل خيانت در امانت :

خيانت در امانت يكي از جرايم نابخشودني است كه در قرآن هم از آن ياد شده است و مسلمانان را به شدت از آن نهي مي‌كند.مطابق ماده ۶۷۴ قانون مجازات اسلامي قانون جديد كه در سال ۱۳۹۲ تعيين شده است هرگاه اموال منقول يا غيرمنقول يا نوشته هايي از قبيل چك و سفته و قبض و ساير آن به عنوان اجاره يا امانت يا براي وكالت يا هر كار با اجرت يا بي اجرت به كسي داده شود بنابراين اين بوده است كه اشياي مذكور مسترد شود يا به مصرف معيني برسد و شخصي كه اشيا نزد او بوده و آنها را به ضرر مالكين يا متصرفين آنها استعمال يا تصاحب يا مفقود كند به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال محكوم خواهد شد.
يك وكيل خوب در حوزه خيانت در امانت بايد به طور كامل به دانش حقوقي تسلط داشته باشد وكيل خيانت در امانت پس از بررسي پرونده مي تواند از ارتباط بين ساير پرونده‌هاي مطرح شده صاحبان دعوا در صورت واقعي بودن شكايت مطروحه آنها را آگاه و از حق آنها دفاع كامل و خوبي انجام دهد.

وجه تمايز خيانت در امانت و كلاهبرداري :
وجه تمايز خيانت در امانت با دزدي و كلاهبرداري اين اسـت كـه در دزدي مرتكب مال غير را بطور اختفا‌ ميربايد‌ و در كلاهبرداري متهم با تشبث بوسايل تقلبي مال‌ غير‌ را بدست ميآورد در صورتيكه در خيانت در امانت زيان ديده از جرم با ميل و رضاي خود مال‌ خود‌ را‌ در اخـتيار مـتهم ميگذارد.
مطابق ماده ۶۷۴ قانون مجازات اسلامي قانون جديد كه در سال ۱۳۹۲ تعيين شده است هرگاه اموال منقول يا غيرمنقول يا نوشته هايي از قبيل چك و سفته و قبض و ساير آن به عنوان اجاره يا امانت يا براي وكالت يا هر كار با اجرت يا بي اجرت به كسي داده شود بنابراين اين بوده است كه اشياي مذكور مسترد شود يا به مصرف معيني برسد و شخصي كه اشيا نزد او بوده و آنها را به ضرر مالكين يا متصرفين آنها استعمال يا تصاحب يا مفقود كند به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال محكوم خواهد شد.

موارد جرم خيانت در امانت :

تصاحب و بمصرف‌ رساندن‌ :
تصاحب و يا بـمصرف رسـاندن امـوال يا اشياء شامل كليه‌ اعمال‌ ارادي‌ شخص ميشود بدين طـريق كه اموالي كه موقتا نزد وي بوده بدون مجوز قانوني‌ مالك‌ شود.
سـوء نيت:
امانت گيرنده بايست با سوء نـيت در مال‌ مورد امانت تـصرفات مـالكانه نمايد بنابراين لازم نيست كه مـتهم در حـين تعقيب مالك مال مورد خيانت بوده و يا ضمن از بين بردن مال و يا تـغيير مـالكيت دادن‌ آن‌ نفعي براي خـود در نـظر گـرفته باشد بلكه از لحـاظ سـوء نيت آنچه مورد نـظر مـيباشد اين است كه مال مورد امانت بطور موقت بدون آنكه اشتباهي شده باشد‌ بـنحوي‌ از انـحاء در نزد وي بوده و فاعل در آن مال تصرفاتي نـمايد كـه نتواند مـال را بـصاحب آن مـسترد دارد.
تـغيير مـالكيت شيئ‌ مورد امانت بضرر مالك:
تغيير‌ مالكيت‌ مال مورد امانت بايست بضرر مالك باشد و صرف ضرر احتمالي كافي است.همين‌كه مسجل گرديد تغيير مالكيت شـيئ بـضرر مالك انجام شده جرم تـحقق مـي‌يابد بنابراين چنانچه خسارات زيان ديده‌ از جرم جبران شود موضوع قابل تعقيب بوده و رافع مجازات نميباشد.
منقول بودن مال مورد امانت:
آنچه از ماده 241 قانون كيفر عمومي مستفاد ميشود خيانت در امانت فقط شامل اموال‌ منقول‌ ميشود از قبيل امـوال و اسـباب و نقود و اجناس و غيره بنابراين اموال غير منقول شامل خيانت در امانت نميگردند مثلا چنانچه مستأجري پس از انقضاي مدت اجاره‌ از‌ تخليه خانه خودداري نمايد عمل مذكور خيانت در امانت نميباشد.
اشياء‌ مورد امانت بطور موقت سپري شده بـاشد:
يكي ‌ ‌ديـگر از عناصر تشكيل دهنده جرم اين است كه اشياء مورد امانت‌ بايست‌ موقتا‌ سـپري شـده بـاشد زيرا ممكن است مالك از مال مذكور‌ صرفنظر نموده و يا آنرا بدور انداخته باشد.ضمنا وراث و يا قـائم مقام مالك ميباشد-اين موضوع قابل بحث‌ نيست‌ كه‌ اشياء و اموال سپرده شده باشد بلكه چـنانچه مال بهر طريقي كـه‌ بـطور‌ موقت و يا جهت مصرف معين نزد شخصي امانت بوده و در اين مال بضرر مالك‌ خيانت‌ شود‌ بزه خيانت در امانت محرز ميباشد.
اشياء مورد امانت بايست ضمن عنواني از عناوين قانوني تحويل شده‌ باشد
اشياء‌ مورد امانت بايست بوسيله از وسايل قانوني كه ضمن ماده 241 قانون كيفر‌ هـمگاني‌ تـصريح‌ شده تحويل شده باشد.بنابراين چنانچه اشياء ضمن قراردادهائي كه مشمول ماده مذكور نباشد تحويل شده‌ باشد‌ و متهم در اموال مذكور بضرر مالك تصرفاتي نموده باشد عمل مذكور‌ را‌ نميتوان‌ خيانت در امـانت نـاميد
يك وكيل خوب در حوزه خيانت در امانت بايد به طور كامل به دانش حقوقي تسلط داشته باشد وكيل خيانت در امانت پس از بررسي پرونده مي تواند از ارتباط بين ساير پرونده‌هاي مطرح شده صاحبان دعوا در صورت واقعي بودن شكايت مطروحه آنها را آگاه و از حق آنها دفاع كامل و خوبي انجام دهد.

دادگاه كيفري :

اكثر افراد جامعه در مورد جرائم و مجازات ها اطلاعات زيادي ندارند و نمي دانند در صورت وقوع جرم به كدام مرجع قضايي بايد مراجعه كنند.
جرائم با توجه به اهميت آنها و ميزان مجازات و نوع جرم در مراجع مختلفي مورد رسيدگي قرار مي گيرند. در خصوص جرائم ما با دو مرجع روبه رو هستيم، دادسرا و دادگاه. در امور كيفري به جز موارد استثنايي مثل جرائم اطفال و نوجوانان جرائم منافي عفت كه ابتدا موضوع در دادسرا كه رياست آن بر عهده دادستان است رسيدگي مي شود. اگر مشخص شود كه جرم واقع شده با صدور قرار جلب به دادرسي توسط دادستان به دادگاه ارجاع مي گردد.
در دادگاه هاي كيفري اصل بر قابل تجديدنظر بودن رأي دادگاه است مگر در جرائم تعزيري درجه هشت و جرائم مستلزم پرداخت ديه در صورتي كه ميزان آن كمتر از يك دهم ديه كامل باشد كه رأي دادگاه در اين موارد قطعي مي باشد و قابل تجديدنظر نيست.

همراه داشتن يك بهترين وكيل كيفري كاركشته دردادگاه كيفري مي تواند شما را در مسير احقاق حقوقتان ياري كند.

بهترين وكيل كيفري :

وكيلي كه در امور كيفري تسلط داشته باشه و بتواند نسبت به هر موضوع كيفري كه مطرح مي گردد دفاعيات تخصصي انجام بدهد و به تمام امور كيفري اعم از ماهيت و قواعد و مقررات شكلي نسبت به آن با اطلاع و تجربه داشته باشد .ولي برخلاف وكيل حقوقي در تمام پرونده هاي كيفري نمي تواند حاضر شود از جمله پرونده هايي است كه در ديوان عالي مطرح مي گردد اين دسته از پرونده ها فقط توسط وكلاي پايه يك صورت خواهد پذيرفت.
وكيل كيفري كسي است كه با توجه به علاقه و تخصص در زمينه امور جزايي و كيفري و تسلط نسبي بر قوانين در كليه دعواي كيفري مي تواند طرح شكايت نمايد.
موضوعات وكالت در دعواي كيفري را در موارد زير مشاهده مي كنيد به شما توصيه مي كنم كه قبل از هر اقدام قضايي در اين خصوص با وكلاي خبر مشورت كنيد
- مواد مخدر - انتقال مال غير - توهين - قصاص - قتل - سرقت - كلاهبرداري - تهديد - خيانت در امانت - و روابط نامشروع

مطابق با ماده ۳۳۵ قانون مذكور دادگاههاي كيفري در موارد زير شروع به رسيدگي مي‌كنند :
الف ) كيفرخواست دادستان
ب ) قرار جلب به دادرسي توسط دادگاه
پ ) ادعاي شفاهي دادستان در دادگاه

بهترين وكيل كيفري :

نكته مهمي كه در اين خصوص بسيار داراي اهميت خواهد بود اين است كه چون هر دعوايي را فقط مي‌توان يك بار مطرح كرد و طرح دوباره آن امكان پذير نخواهد بود در نتيجه اگر دعوايي به اشتباه طرح شود علاوه‌بر اينكه موجب از دست رفتن حق مي شود و خسارت هايي را كه قبلا ايجاد شده است حل نمي شود بلكه متحمل خسارات جديد ناشي از هزينه دادرسي و حتي زمان از دست رفته نيز خواهد شد كه بودن وكيل كيفري باعث مي شود پرونده با بهترين شكل دفاع و كم ترين زمان و هزينه صورت پذيرد.
به علوم مختلف جرم شناسي ، جزا شخصيت شناسي، روان شناسي ، شناخت و تسلط كافي داشته باشد در هنگام انتخاب وكيل كيفري به تجربه وكيل در خصوص امور جزايي توجه كنيد وكيل كيفري بايد تجربه فني و تجربه كافي در بررسي و حل و فصل پرونده هاي كيفري، رويه دادگاه ها دادسراها و قوانين مربوطه همچون قوانين مبارزه با مواد مخدر و قاچاق كالا و ساير امور كيفري باشد.

تعريف كلاهبرداري و انواع آن :
متاسفانه اجتماع امروز هرچقدر گسترده تر و پيشرفته تر مي‌شود به مراتب با جرائم كيفري نوظهوري مواجه خواهد شد كه شناخت و قانونگذاري متناسب با آن بسيار پيچيده و سخت خواهد بود و سوي ديگر قوانين خشك و نا منعطف امروزي راه را براي مجرمين و بزهكاران هموارتر خواهد كرد ….در اين اثناء آگاهي مردم به شيوه‌هاي جديد ارتكاب به جرائم خود مي تواند راهگشاي حل مشكلات باشد در كنار اين امر وجود وكيل متخصص در زمينه مسائل كيفري مي تواند كمك موثري در اين قضيه بنمايد.
بعضاً ديده مي شود كه در جامعه برخي از مردم مي گويند كه شخصي كلاهبرداري كرده است و پول مردم را پس نمي دهد ولي بايد توجه كرد، كه پرداخت نكردن ديون، قرض و صدور چك بلامحل را نمي توان كلاهبرداري دانست؛ بلكه
براي كلاهبردار دانستن شخصي نياز به اين است كه شرايط ذيل را افعال او جمع باشد.
1- تحقق كلاهبرداري، دروغ گفتن و استفاده از وسايل متقلبانه براي فريفتن اشخاص است. مثلاً شخص براي بردن مال مردم خود را به دروغ پزشك معرفي نمايد و در اين راه جواز طبابت را جعل كند و يا اينكه شخصي خود را با توسل به وسايل متقلبانه ذي سمت در اداره يا ارگان دولتي معرفي نمايد.
2- اغفال شدن و فريب خوردن قرباني مي باشد. يعني لازم است كه مانور متقلبانه بزهكار در مردم مؤثر واقع شود و مالباخته فريب مجرم را خورده باشد و مال خود را در اختيار كلاهبردار قرار دهد.
3- بردن مال توسط كلاهبردار است؛ يعني اينكه پس از اينكه شخصي فريب كلاهبردار را خورد مال خود را در اختيار وي قرار دهد.
بايد توجه داشت تا زماني كه هر سه شرط فوق الذكر محقق نشوند، نمي توان اتهام كلاهبرداري را به كسي منتسب نمود.

اكثريت ما با تعريف عرفي اين جرم كيفري آشنايي داريم فردي به ما مراجعه مي‌كند و با معرفي خود به شيوه اي اغواگرانه و برخلاف واقعيت سعي در فريب و ربودن اموال و دارايي ما مي نمايد قانونگذار در ماده ۱ قانون تشديد مجازات مرتكبين ارتشاء اختلاس و كلاهبرداري به تعريف اين جرم پرداخته است.
انواع كلاهبرداري :
مطابق قانون كلاهبرداري به دو نوع سنتي و رايانه‌اي تقسيم مي‌شود كلاهبرداري سنتي بر اساس مرتكب آن و وسيله‌اي كلاهبرداري خود به دو نوع ساده و مشدد تقسيم مي‌شود.
مزاياي طرح شكايت كيفري توسط وكيل كلاهبرداري :
با توجه به پيچيدگي هاي جرم كلاهبرداري كه به بخشي از آن فوقاً اشاره شد به شما پيشنهاد مي شود كه قبل از طرح شكايت كيفري با بهترين وكيل كلاهبرداري در اين خصوص مشورت شود؛ چرا كه اثبات اركان اين جرم بر عهده شاكي مي باشد و نا آگاهي در نحوه شكايت مي تواند موجب تضييع حق مالباخته شود.

وكيل ملكي، وكالت امور ملكي :

وكيل ملكي به وكيلي گفته مي شود كه در حوزه دعاوي ملكي تخصص دارد. دعاوي ملكي عنواني براي مجموعه اي از دعاوي است كه به نوعي به موضوع ارتباط بين اموال غير منقول و انسان مربوط مي شوند. اموال غير منقول به اموالي گفته مي شوند كه امكان جابجايي و نقل مكان ندارند و در يك تقسيم بندي شامل املاك و اراضي مي باشند و در تقسيم بندي ديگر مي توان اراضي را به اراضي داخل محدوده شهري و خارج محدوده شهري تقسيم بندي كرد و در تقسيمي ديگري املاك را مي توان به املاك تجاري و مسكوني منفك كرد لذا دعاوي مختلفي در رابطه با تقسيم فوق مطرح مي شود كه تمام اين دعاوي در حوزه كاري وكيل ملكي است .
از جمله اين دعاوي ملكي :
تنظيم سند رسمي
اخذ پايان كار
خلع يد
تقسيم و افراز املاك مشاع
دستور تخليه
دعاوي سرقفلي
مطالبه اجور معوقه ملك مسكوني
عقد مزارعه

كميسيون ماده 100 شهرداري:

اين كميسيون بزرگترين مرجع رسيدگي به تخلفات ساختماني است كه از سه عضو اصلي شامل از نماينده دادستان، نماينده شوراي شهر، نماينده فرمانداري و يك نماينده از شهرداري كه حق رأي ندارد تشكيل مي شود.
بموجب اين كميسيون صاحبان املاك و اراضي واقع در محدوده و حريم شهرها براي هرگونه احداث بنا و عمليات ساختمان ملزم به اخذ پروانه هستند در غير اينصورت از فعاليت آنها جلوگيري به عمل خواهد آمد شهرداري ها صلاحيت بررسي به تخلفات ذيل را مطابق ماده 100 قانون شهرداري دارند:
1-احداث بنا بدون پروانه
2-عدم احداث پاركينگ يا غيرقابل استفاده بودن آن
3-تجاوز به معابر شهري
4-تراكم اراضي
5-عدم استحكام بنا
6-عدم رعايت اصول فني و بهداشتي و شهرسازي
7-تغيير كاربري
در صورت صدور رأي قطعي از سوي كميسيون ماده 100 شهرداري اشخاص مي توانند در ديوان عدالت اداري به آن رأي شكايت كرد و با اخذ دستور موقت از ديوان عدالت اداري مانع اجراي حكم از سوي شهرداري شوند، وكلاي با تجربه ما مي توانند شما را در انجام امور كميسيون ماده 100شهرداري و نحوه مراجعه و تقديم دادخواست به ديوان عدالت اداري ياري نمايند.

اهميت مراجعه به وكيل ملكي:

چگونگي و نحوه طرح دعوا از اهميت بالايي برخوردار است و در روند دادرسي در تعيين محدوده حقوق اصحاب دعوا اثر اساسي دارد و در واقع به مثابه پي مي باشد بنابراين براي اينكه دعوا در روند و روالش دچار مشكل ناخواسته و ناشي از بي تجربگي نباشد لازم است كه موضوعات و دعاوي ملكي ، را فردي پي ريزي و پيگيري كند كه متخصص اين امر است. وقتي شخصي ملك ديگري را تصرف مي كند اين وكيل ملكي متخصص است كه بايد تشخيص دهد كه دعواي حقوقي تصرف عدواني را مطرح كند يا كيفري .
افرادي كه داراي ملك مي باشند زماني كه مشكل ملكي برايشان پيش مي آيد، معمولا بياد به بهترين وكيل ملكي تهران مراجعه كنند

وكالت امري تخصصي است ، لطفا وكيل خود نباشيد

بهترين وكيل درغرب تهران:

مونا ترابي وكيل پايه يك دادگستري داراي بيش از ١٠ سال سابقه كار وكالت و مديريت موسسه حقوقي عدالت آريايي و با بهره گيري از وكلاي متخصص در زمينه حقوقي وكيفري آمادگي اين را خواهد داشت كه تا انتهاي مسير همراه شما باشد.ضمانت ما تجربه موفق ما در زمينه حل هزاران پرونده ورضايت موكلين مي باشد.

موسسه حقوقي بين المللي عدالت آريايي با مديريت مونا ترابي از موفق ترين وكلاي ايراني(وكيل پايه يك دادگستري)،كارشناس ارشد حقوق خصوصي وداراي بيش از 10 سال سابقه كاردر پرونده هاي حقوقي و كيفري با بكارگيري حقوقدانان و وكلاي متبحر در كليه زمينه هاي حقوقي وكيفري با داشتن سوابق موفق در اين زمينه با ارايه مشاوره و قبول وكالت با بهره گيري از وكلاي متخصص قادر خواهد بود رسيدن به بهترين نتيجه را براي موكلين تسهيل نمايد.براي بدست آوردن بهترين نتيجه با بهترين وكلا در موسسه حقوقي بين المللي عدالت آريايي همراه باشيد يا راهي خواهيم ساخت يا راهي خواهيم يافت.
مونا ترابي داراي پروانه وكالت از كانون وكلاي دادگستري مركز و مديريت مؤسسه عدالت آريايي با بهره گيري از وكلاي متخصص و متبحر آمادگي اين امر را خواهد داشت تا در حل مسائل و مشكلات قانون مند كنار شما باشد. تجربه و تخصص مهمترين ضمانت در اثبات كار ماست. فلذا مفتخر هستيم كه با تمام توان و دانش حقوقي در موارد ذيل تا انتهاي مسير در كنار شما باشيم.

خدمات اصلي ارائه شده توسط موسسه حقوقي عدالت آريايي، مشاوره دادن به موكلان (حقيقي يا حقوقي) در خصوص حقوق و مسئوليت‌هاي قانوني آنان و بر عهده گرفتن وكالت موكلان در پرونده‌هاي كيفري يا قضايي.
وكالت در كليه دعاوي حقوقي، تنظيم قراردادها، دعاوي ملكي، الزام به تنظيم سند رسمي، دعاوي مواد مخدر، قاچاق كالا و ارز، دعاوي مرتبط با جرائم رايانه اي، وكالت در خصوص قتل، وكالت در ديوان عالي كشور، ديوان عدالت اداري، وكالت در دعاوي بين المللي، وكالت در دعاوي كيفري، كلاهبرداري، خيانت در امانت و غيره …
وكيل كيفري
وكيل كلاهبرداري
وكيل ملكي
وكيل خيانت درامانت
وكيل ابطال سند
وكيل طلاق توافقي
وكيل قراردادها
وكيل بين المللي
وكيل شركت ها
وكيل چك
وكيل ديوان عالي كشور
وكيل ديوان عدالت اداري

***************************************
راه هاي ارتباط با ما:
تلفن موسسه : ٠٢١٢٢٠٩٧٠٩٠
همراه : ٠٩١٢١٩٧٩٧۵٠
خانم مونا ترابي وكيل پايه يك دادگستري
***************************************

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.