آرشیو دی ماه 1399

نيازمندي پيامسرا-تاسيس سال 1386

همه چيز در مورد تقويم ميلادي

۴۱ بازديد

بحث در مورد دانش تاريخي و همچنين تقويم هاي مختلف در سراسر جهان و چگونگي توضيح آنها هميشه محبوب ترين موضوعات در بين علاقه مندان علوم بوده اند. تقويم ميلادي از اين قاعده مستثني نيست. تاريخ تقويم ميلادي بسيار مورد توجه عموم قرار گرفته است زيرا بسياري از كشورها از آن به عنوان تقويم رسمي خود استفاده مي كنند. از آنجا كه مقالات در اين زمينه در وب اغلب مبهم يا مختصر هستند ، ما تصميم گرفته ايم كه به طور مفصل با تقويم ميلادي و مقالات مرتبط برخورد كنيم. آنچه مي خوانيد تلاش همكاران ما در استفاده از منابع معتبر در اين زمينه است تا بتوانيم تاريخچه تقويم ميلادي و موارد پيرامون آن را به روشي ساده و روان بيان كنيم.

تاثير رپورتاژ در سئو سايت

۴۷ بازديد

كاربران دنياي مجازي، هر روز با حجم زيادي از تبليغات روبرو هستند. و حساب، كسب‌كارها به روش‌هاي تبليغاتي جديدي نياز داشتند كه بتواند بدون مزاحمت، توجه كاربران را به خود جلب كند.
در ميان همهمه دنياي بازاريابي، تبليغاتي به نام رپورتاژ آگهي مطرح شد كه امروز بسياري از كسب و كارها، به خصوص تجارت‌هاي اينترنتي براي بهبود وضعيت كسب و كار خود استفاده مي كنند.

رپورتاژ آگهي چيست؟

رپورتاژ آگهي ( Advertorial) به شكلي از آگهي گفته مي‌شود كه در قالب گزارش ارائه شود. به اين صورت كه كاربران تصور كنند يك گزارش بي طرف به آن ها ارائه مي‌شود، در حالي كه آنچه آنها مي‌بينند، مي‌شنوند و مي‌خوانند، در واقع تلاشي سازمان يافته براي تقويت جنبه‌هاي ذهني يك محصول يا خدمت در ذهن آنها است.
درواقع رپورتاژ آگهي يك خبر تبليغاتي است كه در قالب يك مصاحبه يا گزارش و يا مقاله در سايت‌هاي پربازديد منتشر مي شود كه شامل تيتر، متن و عكس و لينك فالو است.
خريد رپورتاژ در سايت و خريد رپورتاژ در وبلاگ هاي ارزان همواره مورد استقبال بسياري از كاربران اينترنتي بوده است.و كاربران براي معرفي محصولات و كسب كار خود از آن بهره ميگيرند.

خريد رپورتاژ از گروه تبليغاتي بك لينك وب:
مجموعه ي تبليغاتي بك لينك وب با دارا بودن سايت هايي با سابقه ي بالا و آي پي هاي مجزا و وبلاگ هاي متنوع كه دائما در حال به روز رساني ميباشد در زمينه ي قبول تهيه ي متن رپورتاژ مطابق با تكنيك هاي سئو ,سفارش رپورتاژ آگهي و ساير فعاليت هاي تبليغاتي آماده خدمت رساني به مشتريان عزيز ميباشد
راه هاي ارتباط با ما :
021-66638140
0935-1440404

تهيه ي متن رپورتاژ